Jak długo trwa przelew PayPal do banku

Jak długo trwa przelew PayPal do banku
16 października 2020
Category: Konto Bankowe

Przeglądasz archiwa społeczności PayPal. Ta treść może być stara lub nieaktualna. Opuść archiwum

Porozmawiaj z naszym zespołem moderatorów w każdą środę między godziną 13:00 a 16:00 czasu wschodniego (16:00 czasu polskiego). Dowiedz się więcej o wydarzeniach społecznościowych

  • Subskrybuj kanał RSS
  • Oznacz temat jako nowy
  • Oznacz temat jako przeczytany
  • Przenieś ten temat dla bieżącego użytkownika
  • Zakładka
  • Subskrybuj
  • Niemy
  • Strona do wydruku

Często zadawane pytania: Korzystanie z banku w systemie PayPal

  • Oznacz jako nowe
  • Zakładka
  • Subskrybuj
  • Niemy
  • Subskrybuj kanał RSS
  • Permalink
  • Wydrukować
  • Email do przyjaciela
  • Zgłoś nieodpowiednie treści

Co to jest sieć ACH?

Sieć ACH to metoda przetwarzania wsadowego używana przez wiele usług finansowych, zarządzana przez NACHA – The Electronics Payments Association. Dzięki tej metodzie koszty przesyłania pieniędzy są niższe, co umożliwia PayPalowi obniżenie opłat dla klientów, a nawet oferowanie niektórych usług za darmo.

Jak długo trwa przesyłanie pieniędzy z mojego banku do PayPal lub z PayPal do mojego banku?

W przypadku przelewu do lub z banków w USA przelew ACH trwa 3-5 dni roboczych. To wyklucza weekendy i święta. Ramy czasowe mogą się różnić w innych krajach i wynoszą zwykle 5-8 dni roboczych.

Środki zostały usunięte z mojego banku. Dlaczego nie ma ich na moim koncie PayPal?

Kiedy rozpoczynasz przelew do PayPal ze swojego banku, dodając pieniądze lub korzystając z przelewu natychmiastowego lub eCheck jako metody finansowania, do Twojego banku zostanie wysłana prośba o środki. Twój bank otrzyma tę prośbę, a następnie zaktualizuje Twoje dane w swoim systemie i wyśle ​​do nas Twoje środki za pośrednictwem sieci ACH w paczce, która zostanie przetworzona później w ciągu dnia, wraz z innymi wnioskami skierowanymi do innych klientów. Po przetworzeniu tej partii wniosków jest ona wysyłana do placówki rozliczeniowej. Po sprawdzeniu jest wysyłany do instytucji przyjmującej (w tym przypadku do systemu PayPal) w innej partii. PayPal otrzymuje pieniądze zazwyczaj w ciągu 3-5 dni od pierwotnego wniosku, jeśli korzysta się z banku w USA, z różnymi terminami w innych krajach.

Pieniądze zostały usunięte z mojego konta PayPal. Dlaczego nie ma go na moim koncie bankowym?

Podobnie jak w powyższym scenariuszu, PayPal oznacza pieniądze jako usunięte z Twojego konta, a następnie zbiorczo żądanie jest wysyłane do placówki rozliczeniowej. PayPal oznacza wypłatę jako zakończoną, ponieważ nasza rola w akcji została zakończona, a bank nie poinformuje nas, kiedy środki do nich dotarły.

Czy sprzedawca otrzyma pieniądze w ciągu 3-5 dni?

Gdy używasz przelewu natychmiastowego jako metody finansowania, PayPal wykonuje usługę w Twoim imieniu. Wysyłamy środki z góry do sprzedawcy, podczas gdy my czekamy na nadejście środków z Twojego banku. W ten sposób sprzedawca może rozpocząć realizację zamówienia bez czekania na wypłatę środków. Jeśli eCheck jest używany jako metoda finansowania, sprzedawca nie otrzyma środków, dopóki nie zakończy rozliczenia z banku za pośrednictwem procesu ACH. Każda metoda może być dostępna przy potwierdzonym koncie bankowym w pliku lub może być niedostępna dla określonej transakcji, w zależności od kilku czynników. Przed dokonaniem płatności zawsze przejrzyj ekran płatności, aby upewnić się, że wiesz, jakiej metody finansowania używasz.

Sprzedawca zwrócił moją płatność. Dlaczego nie mam dostępu do pieniędzy?

Jeśli sprzedawca od razu dokona zwrotu pieniędzy w przypadku płatności z banku, może to oznaczać, że transfer pieniędzy z Twojego banku nie został jeszcze zakończony. Gdy tylko przelew ACH z Twojego banku zostanie zakończony do PayPal, środki są dostępne do wykorzystania lub wypłaty, według własnego uznania. Zwykle jest to 3-5 dni roboczych w przypadku kont w USA, z różnymi ramami czasowymi dla innych krajów.

Czy można anulować transakcję?

Gdy przejrzysz swoją transakcję i ją sfinalizujesz, wniosek zostanie wysłany do Twojego banku w ciągu kilku chwil. Po wysłaniu prośby nie można jej cofnąć ani anulować. Możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby zażądać zwrotu pieniędzy, ale nadal musimy poczekać, aż pieniądze dotrą z banku na Twoje konto, zanim będą dostępne.

Czy nieautoryzowaną transakcję można anulować?

Jeśli oszust uzyska dostęp do Twojego konta za pomocą Twojego hasła * i dokona transakcji przy użyciu podanego konta bankowego, żądanie jest natychmiast wysyłane do banku, tak jakbyś to zrobił. PayPal w 100% pokrywa nieautoryzowane transakcje, ale nie jest w stanie wycofać wniosku, który trafił do Twojego banku, bez względu na to, jak szybko zgłoszenie zostało złożone. Potwierdzone nieautoryzowane transakcje zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto PayPal, a pieniądze mogą zostać wypłacone z powrotem do Twojego banku. Skontaktowanie się z bankiem w celu poinformowania ich, że złożyłeś zgłoszenie oszustwa w systemie PayPal, umożliwi im zwolnienie z opłat niewystarczających.

* Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak chronić swoje hasła.

Co się stanie, jeśli na moim koncie bankowym nie ma wystarczających środków?

Jeśli bank zwróci nam odpowiedź, że na koncie nie ma wystarczających środków, system odczeka kilka dni, a następnie ponowi próbę **. Jest to proces automatyczny, którego nie można przerwać. Jeśli druga próba się nie powiedzie, zostanie naliczone dodatkowe źródło finansowania. Po kliknięciu w celu wykonania transakcji nie można przełączyć się na zapasowe źródło finansowania. Ważne jest, aby przejrzeć wybór finansowania, aby upewnić się, że wybrano ten, z którego chcesz skorzystać. Chociaż PayPal nigdy nie pobiera opłat za niewystarczające środki, Twój bank może potencjalnie pobierać opłatę za każdą próbę.

** Jeśli druga próba się powiedzie, środki będą pochodzić z Twojego konta bankowego, ale cały proces zajmie kilka dodatkowych dni.

Co się stanie, jeśli konto bankowe nie jest już otwarte lub aktywne?

Jeśli bank zwróci odpowiednią odpowiedź, informując nas, że konto jest zamknięte, Twoje zapasowe źródło finansowania zostanie natychmiast wykorzystane. Czasami banki nie zwracają odpowiedniej odpowiedzi. Jeżeli nie podano powodu odmowy lub zostanie nam zwrócony niewłaściwy kod, można podjąć drugą próbę.

Niezbędne jest, aby informacje o koncie PayPal były aktualne. Okresowe przeglądanie adresów, numerów telefonów, rachunków bankowych i numerów kart to świetny pomysł, aby zapobiec korzystaniu z banku, z którego nie chcesz korzystać.

Edycja 22 października 2013: Niedawny artykuł Wall Street Journal opisuje wyzwania, przed którymi stoi system ACH. Kliknij tutaj po więcej informacji.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy